گوناگون از جهان...webnet.loxblog.com
گوناگون از جهان...webnet.loxblog.com
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 30 / 10 / 1390برچسب:, توسط کیا عشوری.kia ashoori |
اطلاعاتی در مورد

بر اساس گزارشی که اخیرا در روزنامه ی معتبر لس آنجلس تایمز به چاپ رسیده است، مسوولان شرکت اکتیویژن به استودیوهای بازیسازی اسلجهامرگیمز و اینفینیتی وارد ماموریت داده اند تا جنگاورینوین3 یا همان قسمت بعدی از سری بازیهای ندای وظیفه را با همکاری یکدیگر بسازند. 
روزنامه ی لس انجلس تایمز در جریان گزارش خود تاکید کرده است این اطلاعات به تایید منابعی موثق که با موقعیت این استودیوها آشنایی کامل دارند، رسیده است. 

هرچند پروژهی ساخت و توسعه ی قسمت بعدی از سری بازیهای جنگاورینوین و همکاری دو استودیو بازیسازی اسلجهامرگیمز و اینفینیتی وارد هنوز به تایید مسوولان اکتیویژن نرسیده اما منابع موثق خبر میدهند این عنوان هم اکنون مراحل ساخت و توسعه ی خود را پشتسر میگذارد و به احتمال قوی در ماه نوامبر سال جاری میلادی (آبان 1390) در اختیار بازیکننده ها قرار خواهد گرفت. 

بر اساس اطلاعات ارایه شده توسط منبع موثق لسانجلس تایمز دو استودیو بازیسازی اسلجهامرگیمز و اینفینیتی وارد در حال حاضر پروژه ی ساخت قسمت تکنفره یا همان داستانی بازی را بین خود تقسیم کرده اند و بر روی آن مشغول به فعالیت هستند. همچنین این منبع تایید کرده است استودیو بازیسازی ریونسافتویر بر روی بخش چندنفره ی آنلاین و آفلاین بازی کار میکند. 

سال گذشته اطلاعات تایید نشدهای به بیرون درز کرد مبنی بر اینکه استودیو بازیسازی ریونسافتویر مسوولیت ساخت محتوای الحاقی ندایوظیفه: عملیاتسری را بر عهده گرفته است، بستهای که بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده قرار است در روز اول ماه فوریه ی سال جاری میلادی در اختیار بازیکننده های پلتفرم های رایانه های شخصی، ایکس باکس360 و پلی استیشن3 قرار بگیرد. 

همانطور که اکثرا مطلع هستید استودیو بازیسازی اسلجهامرگیمز پیش از این بر روی پروژهی ساخت و توسعه ی قسمتی جدید از سری بازیهای ندای وظیفه مشغول به فعالیت بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده مسوولان این استودیو پروژهی ساخت ندای وظیفه جدید را موقتا به حالت تعلیق درآورده اند تا با آسودگی بیشتر به پروژهی ساخت جنگاورینوین3 بپردازند، با این حساب دو ندای وظیفه در عرض یک سال را فعلا فراموش کنید. 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در ابتدای ماه جاری میلادی مسوولان اکتیویژن از مدیران روابط عمومی برای همکاری در پروژهی ساخت و توسعه ی قسمت بعدی از سری بازیهای ندایوظیفه دعوت به همکاری کرده اند. 
پیش از این نیز مسوولان اکتیویژن تایید کرده بودند استودیو بازیسازی اینفینیتی وارد علیرغم از دست دادن تعداد زیادی از کارمندانش بر روی قسمت بعدی از سری بازیهای ندای وظیفه مشغول فعالیت است.
 

 



-